3.1 Bezwzględny zakaz reklamowania innych serwerów.
3.2 Zakaz spamowania, oraz wywoływania go.
3.2.1 Zakaz nagminnego uciążliwego flodowania.
3.3 Zakaz przeklinania.
3.4 Zakaz nadużywania znaków specjalnych w celu zwrócenia na siebie uwagi.
3.5 Zakaz prowokacji graczy oraz administracji.
3.6 Administracja nie odpowiada za graczy którzy podają dane osobowe innych osób.
3.6.1 Gracz który czuje sie pokrzywdzony podawaniem przez kogoś swoich danych osobowych może osobiście zgłośić to do odpowiednich organów.
3.7 Zakaz reklamowania kanałów na YouTube, Twitchu, oraz innych stronach bez zgody administracji.
3.8 Zakaz ubliżania innym graczom i administracji.
3.9 Zakaz wszczynania kłótni, trollingu.
3.10 Zakaz zamieszczania treści rasistowskich, pornograficznych lub niezgodnych z prawem.
3.11 Zakaz podawania się za członków administracji serwera mc.DQcraft.pl
3.12 Stosowanie się do ogólnie pojętych zasad netykiety.
3.13 Zakaz ustawiania sobie wulgarnych nicków.
3.14 Zakaz pisania dużych liter (CapsLock)
3.15 Zakaz nadużywania pisania kolorami czerwonymi (&4, &c)
3.16 Administracja nie moderuje msg oraz czatów wyspy (gracz może wpisać /ignore nick aby nie widzieć co dany gracz pisze)
3.16.1 Administraja moderuje msg lub czat wyspy w wypadkach gdy dochodzi do reklamy innych serwerow lub obrazy członków administracji.
3.17 Zakaz korzystania z bugów, błędów serwera.
3.18 Zakaz używania modyfikacji powszechnie znanych jako cheat.
3.18.1 Zakaz używania zewnętrznych programów typu tinytask itp.
3.18.2 Administracja może usunąć część lub cały dorobek gracza nawet ten który nie uzyskał dzięki niedozwolonym modyfikacjom (czytaj 3.18.1)
3.18.3 Dozwolone Optifine, MiniMapa oraz mody wizualne.
3.19 Zakaz posiadania więcej niż jednego konta. Wyjątek brat, siostra (zgłoszone administracji)
3.20 Zakaz proszenia o rangi, przedmioty, pieniądze, unban'a, unmute'a.
3.20.1 Gracz który został ukarany i uważa to za niesprawiedliwe ma prawo do odwołania sie na discordzie
3.21 Zakaz bezpodstawnego oskarżania innego gracza/administracji.
3.22 Zakaz oszukiwania graczy i administracji.
3.23 Administracja nie odpowiada za przedmioty skradzione. (dodajecie na własną odpowiedzialność aczkolwiek czytaj 3.23.1)
3.23.1 Jeżeli gracz został oszukany i ma na to dowody Administracja może odzyskać te przedmioty.
3.24 Administracja nie odpowiada za osoby dodane do własnych wysp/działek.
3.24.1 Administracja nie ingeruje w wyspe/działke (kasowanie, setowanie, przenoszenie itp)
3.24.2 Administracja nie usuwa sklepów graczy na wyspach/działkach (nawet jeżeli członek wyspy/działki został usuniety lub przestał grać)
3.25 Wymiana itemów pomiędzy graczami powinna odbywać się w dostosowanym do tego miejscu jeżeli takie zostało przygotowane (/warp wymiana)
3.25.1 Każda wymiana powinna być udokumentowana w przypadku nie dostosowania się do umówionych reguł transakcji pomiędzy graczami (ss, filmy itp)
3.26 Administracja nie odpowiada za utracone itemy gracza.
3.26.1 Administracja nie odpowiada za osoby dodane. (działka, wyspa)
3.27 Administracja nie teleportuje graczy (eventy, gracza do innego gracza itd)
3.28 Zakaz tworzenia zabijarek przy pomocy tabliczki [WITAJ] lub warpów.
3.29 Zakaz tworzenia wulkanów.
3.30 Zakaz omijania Anty Afk jeżeli takowy jest.
3.30.1 Dwie osoby na jednym ip. Zakaz afczenia drugiej osoby (nawet jezeli jest blisko kompa)
3.31 Zakaz wystawiania fake itemów na serwerowy rynek (np wkładania itemów do shulkera podpisywanie ich inaczej niż nazywaja się normalnie lub wystawianie kluczy np zwykłych jako epickie)
3.32 Zakaz ustawiania wulgarnych nicków.
3.33 Zakaz umawiania się na kupno rang innemu graczowi na czacie serwerowym.
3.33.1 Administracja zezwala na umiawianie się miedzy sobą na kupno komuś czegokolwiek lub odsprzedanie za realne pieniadze po za serwerem minecraft.
3.33.2 Administracja nie ma obowiązku oddawania graczowi rzeczy o których mowa w punktach 3.33.1
3.34 Zakaz proszenia o event.
3.35 Zakaz wykłócania się o nagrody do zdobycia podczas eventu.
3.36 Zakaz przeszkadzania w evencie (dyskwalifikacja wyrzucenie na spawn).
3.37 Zakaz proszenia o teleportacje gracza.
3.38 Administrator ma prawo zakończyć event bez podawania powodu.
Za niedostostosowanie się do regulaminu groża nastepujące kary.
1. Tempmute - Wyciszenie czasowe.
2. Mute - Wyciszenie całkowite.
2. TempBan - Ban czasowy.
4. Ban - Ban permamętny.
5. BanLobby - Ban na całą sieć (musisz sie naprawdę postarać aby to dostać)
Administracja może nadać daną karę pochopnie lub pod wpływem impulsu. Od każdej nadanej kary można złożyć odwołanie (3.20.1)